Preču atgriešana
Pircējam nav tiesību atgriezt šādas preces:
- farmaceitiskie līdzekļi;
- kvalitatīvi pārtikas produkti, tostarp uztura bagātinātāji;
- kvalitatīvas preces, kuras Pircējs ir lietojis, bojājis, sabojājis iepakojumu vai citu Pircēja veikto darbību dēļ preces ir zaudējušas savu komerciālo izskatu, kā arī nepilnīgas preces (piemēram, ir zudušas atsevišķas preces detaļas, nav lietošanas instrukcijas vai garantijas grāmatiņas, ja tāda tika izsniegta u.c.);
- citas preces, kuras Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt saskaņā ar piemērojamajiem tiesību aktiem.
Preces tiek uzskatītas par kvalitatīvām, ja nav beidzies preču derīguma termiņš, prece nesatur ar likumu aizliegtas sastāvdaļas, preces konsistence vai citas būtiskas īpašības nav mainījušās nepareizu uzglabāšanas apstākļu dēļ pirms preces nodošanas Pircējam, prece nav mehāniski bojāta, tās iepakojums nav bojāts vai precēs nav citu kvalitātes defektu.
Lai izmantotu preču atgriešanas tiesības, Pircējam saskaņā ar Interneta veikala noteikumiem un piemērojamajiem tiesību aktiem ir jāatsakās no preču pirkuma un pārdošanas līguma:
- ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preču nodošanas Pircējam dienas informēt Pārdevēju par preces(-u) atteikumu, rakstot uz viņa e-pasta adresi info@sveikatospasaulis.lt;
- ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Pārdevēja paziņojuma par preces(-u) atteikumu dienas, nodod preces Pārdevējam kopā ar preces iegādes dokumentu (pirkuma čeku un/vai PVN rēķinu) un citiem saistītajiem dokumentiem (piemēram, garantijas apkopes grāmatiņu), ja piemērojams.
Atgrieztajām vai apmainītajām kvalitatīvajām precēm jābūt nebojātām, tām nedrīkst būt zaudējis savu komerciālo izskatu (etiķetes nedrīkst būt noņemtas vai bojātas, aizsargplēves nedrīkst būt saplēstas utt.), un tās nedrīkst lietot. Preces jāatgriež oriģinālajā iepakojumā, tādā pašā komplektācijā, kādā Pircējs tās saņēma. Ja preces nav pilnīgas, bojātas, nesakārtotas vai nav pareizi iepakotas, Pārdevējam ir tiesības nepieņemt preces, tās neapmainīt un neatmaksāt Pircēja par precēm samaksāto naudu.
Atgriežot bojātu preci, mēs apņemamies paņemt bojāto preci un aizstāt to ar analogu preci. Gadījumā, ja mums nav vai mēs nevaram nodrošināt analogu preci, mēs atmaksāsim visu par preci samaksāto naudu.
Par precēm samaksātā summa tiks atmaksāta 14 dienu laikā no preču atgriešanas datuma uz klienta norādīto bankas kontu.
Ja par iegādātajām precēm tika samaksāts, izmantojot elektronisko banku sistēmu vai ar avansa bankas pārskaitījumu, par precēm samaksātā summa tiks atmaksāta maksātāja bankas kontā 14 dienu laikā no preču atgriešanas dienas.
Ja Pircējs neizņem Preces izvēlētajā piegādes vietā vai neizņem Preces no kurjera laikā, kas saskaņots ar kurjeru Pircēja norādītajā vietā, un/vai Pircējs padara Preču piegādi neiespējamu Pircēja sniegto nepareizo kontaktinformāciju dēļ, Pārdevējam ir tiesības atcelt pasūtījumu. Šādā gadījumā Pircējam 14 (četrpadsmit) dienu laikā tiek atmaksāta par iesniegto Preču pasūtījumu samaksātā nauda, atskaitot Preču atgriešanas administrēšanas izmaksas 5,50 € (pieci eiro piecdesmit centi) apmērā.